حَـــرفــآیِ دِل یـ1ـهـ عـــآشِـــق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 51989
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد قفل کلیک راست

دریافت کد قفل کلیک راست





ارزانــــــی خودَتــــــــــــ


خنده ام میگیرد

وقتی پس از مدت ها بی خبری

بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری

...میگویی : دلم برایت تنگ است

یا مرا به بازی گرفته ای

...یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی

...دلتنگی ات ارزانی خودت



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:37---31 تير 1392
بنویسید به دیوار سکوت
عشق سرمایه هر انسان است
بنشانید به لب حرف قشنگ
حرف بد وسوسه ی شیطان است
و بدانید که فردا دیر است
و اگر غصه بیاید امروز
تا همیشه دلتان درگیر است
پس بسازید رهی را که کنون
تا ابد سوی صداقت برود
و بکارید به هر خانه گلی
که فقط بوی محبت بدهد


בُפֿـتـرے بـآ اِωـآنـωــِ لَـبْـخَـنْـב
ساعت12:52---25 تير 1392
دیر آمدی غریبه،
کمی حسرت بود،
نگه داشته بودم تا باهم بخوریم،
دیر آمدی، دیر،
من که تنها بودم از گلویم پایین نمیرفت،
آنقدر دیر آمدی که حسرتها را بر دلت گذاشتم،
دیر آمدی غریبه،
کمی لبخند تازه برایت، آن گوشه گذاشته بودم،
آنقدر دیر آمدی که از دهان افتاد،
دیر آمدی غریبه،
آنقدر دیر آمدی که اشکهایم خشکید،
نگاهم یخ بست،
دلم زمستانی شد،
دیر آمدی غریبه،
مدتهاست که امیدهایم در ته دلم ماند و بوی نا گرفت،
حالا دیگر نه تو را آرزو میکنم،
نه بهار را،
و نه عاشقانه های زیر باران را،
دیر آمدی غریبه،
دلم گرفت،
دلم تنها ماند،
دلم، مرد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط یه دوست در 10:26 PM | |